دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که یک گزارش از میزان دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت را داشته باشید. نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ،هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان میدهد.
 این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان میدهد. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.
DU Meter قابلیتی به نام View Connections  را داراست که شما میتوانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک میکند.

DUmeter downloadha.com ثبت ميزان دريافت و ارسال با DU Meter 4.01

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار DU Meter 4,01,
ارسال توسط میثم

 

 

EarMaster Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه آموزشی به صورت شنوایی می باشد. به کمک این نرم افزار می توان مطالب را با انجام عمل تکرار در ذهن جای داد. استفاده این نرم افزار در زمینه موسیقی و صدا شناسی می باشد و به وسیله این برنامه می توان هنرجویان موسیقی را در زمان کمتر با انواع صداها ، نت های موسیقی و حالت صدای آن ها آشنا نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به درس های آماده موجود در نرم افزار اشاره نمود. این نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ۶۵۱ درس آموزشی در زمینه یادگیری موسیقی می باشد و قابلیت استفاده این نرم افزار به صورت شبکه و مدیریت بر دانش آموزان و بررسی آن ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. چند کاربره بودن نرم افزار با پروفایل های اختصاصی برای هر کاربر و امکانات شبکه ای موجود در برنامه از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت EarMaster می باشد.

 

Earmaster 6 cover مهارت شنوایی حرفه ای موسیقی با EarMaster Pro 6.630

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

 

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro ساخت سریع اسلایدشو GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.0.0

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CyberLink AudioDirector Ultra  نرم افزاری قدرتمند در زمینه صدا و موسیقی می باشد که تمامی امکانات لازم جهت کار با فایل های صوتی را داراست. این نرم افزار قدرتمند برای غنی سازی صدا و بکر و تنظیم آن بسیار قدرتمند است. قابلیت های تدوین و ویرایش و افزایش کیفیت و میکس و افکت گذاری فراوانی دارد. همچنین از تکنولوژی  state-of-the-art برای رفع صداهای اضافه نیز استفاده میکند. توانایی این نرم افزار به طور کلی شامل ۴ بخش می شود که به این شرح است : طراحی و تنظیم صدا برای ویدیو،ضبط و میکس و تنظیم و تدوین صدا،ابزار کامل ویرایش و افکت گذاری صدا و ابزار روتوش حرفه ای صدا. در بخش اول نرم افزار امکانات ویرایش و تنظیم صدا برای قرارگرفتن روی ویدیو یا صداهای روی ویدیو را در اختیار کاربر قرار میدهد. بدین ترتیب کاربر میتوانید ضمن تنظیم صدا نسبت به ویرایش کیفیت و از بین بردن نویز آنها نیز اقدام کند. باتوجه به اینکه نرم افزار با قابلیت پیش نمایش ویدیو به همراه نمودارهای مربوط به صدا ارائه شده است ، این کار بسیار ساده خواهد بود. از فرمت هایی ویدیو نظیر H.264, MPG, WMV, MKV, MOV, FLV و AVI پشتیبانی خواهد شد. در بخش دوم ، قابلیت ضبط از چندین منبع صدایی برای کاربرانی که به آهنگسازی علاقه دارند بسیار مفید خواهد بود. قرار دادن افکت های مناسب روی صداهای ضبط شده و ضبط با کیفیت صدا با عمق ۳۲ بیت و بالاتر از ۷٫۱ کانال از امکانات مهم این بخش است. در بخش سوم مربوط به افکت گذاری و ویرایش امکانات قدرتمندی وجود دارد. نرم افزار صدا را به صورت موج نمایش میدهد و شما تمامی قسمت های صدا را خواهید دید. نرم افزار دارای افکت های محبوب فراوانی است که در اینجا مجال نام بردن انها نیست و کاربر میتواند افکت ها را به هر بخش از صدا اختصاص دهد. نرم افزار پلاگین محبوب VST نیز پشتیبانی میکند. قابلیت روتوش حرفه ای صدا نیز با نمایش نویز ها به صورت کاملاً بصری که امکان حذف آنها را به کاربر میدهد. آنالیز فرکانس و هامورنیک صدا که این نیز به کاربر کمک میکند تا به سادگی صداهای اضافی و نویزها را تشخیص دهد. به طور کل نرم افزار بسیار قدرتمند بوده است و به کاربران حرفه ای که نیازمند توضیحات دقیق هستند ، مطالعه امکانات نرم افزار در سایت سازنده پیشنهاد می شود.

 

cyberlink audio director ultra ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2731

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ALLPlayer برنامه ای قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . با قابلیت LiveUpdate این برنامه می توانید در صورت مشکل در کدک و باز نشدن فرمت خاصی ، کدک های برنامه را آپدیت نمایید . آل پلیر برای پخش فیلم ها از DirectX نیز استفاده می کند که این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا هر فیلمی را پخش نمایید . قابلیت دیگر این برنامه قابلیت سینک کردن حرفه ای صدا و زیرنویس می باشد . فرمت هایی همچون FLV, MKV, DivX, Xvid, DVDs, CDs, RMVB, MP4 و … به راحتی با این برنامه قابل مشاهده هستند .

 

ALLPlayer پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با ALLPlayer v5.5 Final

 

 

  



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Snooper نرم افزاری عالی برای ضبط هرآنچه از کارت صدای کامپیوتر خارج می شود ، می باشد. این نرم افزار به سادگی با تشخیص تمامی صداهایی که از کارت صدا خارج می شوند ، آنها را با کیفیت بالا ضبط خواهد کرد و با فرمت های صوتی تحویل کاربر قرار خواهد داد. به این ترتیب کاربر میتواند برای مثال نسبت ضبط صداهایی که دانلودها آنها از اینترنت امکان پذیر نیست اقدام کند. باتوجه به اینکه این نرم افزار تمامی صداهای خروجی از کارت صدا را ضبط و ذخیره میکند ، بنابراین هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. ابزارهایی تصحیح صدا و رفع نویزهای صدا نیز در نرم افزار تعبیه شده است تا کاربران بتوانند صدای با کیفیت تری را در خروجی داشته باشند. همچنین نرم افزار قابل زمان بندی می باشد و کاربر میتواند مشخص کند در زمانی مشخص ضبط صدا شروع و پایان یابد و همچنین میتواند همان صدا را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین ذخیره فایل های ضبط شده با فرمت mp3 از دیگر امکانات نرم افزار است. نرم افزار برروی ویندوزهای مختلف ۳۲ بیت و ۶۴ بیت قابل نصب است. 

 

snooper ضبط صداهای خروجی کارت صدا Snooper 1.39.1

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Sound Normalizer نرم افزاری مناسب برای نرمال سازی صدا و افزایش کیفیت صدا و در مخالف آن کاهش حجم صدا ها می باشد. این نرم افزار با پشتسیانی از طیف وسیع فرمت های صوتی موجود میتواند با تست و نرمال سازی لایه های فایل های صوتی ، کیفیت آنها را بهبود بخشد. همچنین در رابطه با بخش کاهش حجم، این نرم افزار میتواند با استفاده از امکانات encoding تصمیم کاهش حجم فایل صوتی را با کمترین کاهش کیفیت انجام دهد به صورتی که در رابطه با فایل های صوتی flac این کاهش حجم با تبدیل به فرمت mp3 با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد شد. این نرم افزار میتواند فرایندهای پشتیبانی شده را به صورت همزمان برروی چندین فایل انجام دهد و این یعنی نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا به صورت همزمان برای چندین فایل و همچنین قابلیت کاهش حجم برای چندین فایل صوتی. فرمت های پشتیبانی شده شامل : Mp3, FLAC and Wav (PCM 8, 16, 24, 32 bits, DSP, GSM, IMA ADPCM, MS ADPCM, AC3, MP3, MP2, OGG, A-LAW, u-LAW); می باشند. روش های نرمال سازی شامل Peak Normalization و RMS normalization خواهد بود که میتواند تاثیری مناسبی برای رفع نویز ها داشته باشد. نرم افزار دارای قابلیت ویرایش تگ های ID3 مربوط به موزیک با ویرایشگر کامل است و همچنین توانایی تبدیل فرمت بین تمامی فرمت های صوتی نیز می باشد.

 

Sound Normalizer نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا با Sound Normalizer 4.2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FL Studio 11 یک نرم افزار کامل در زمینه ی ایجاد موزیک می باشد که توسعه های بیش از ۱۴ سال این نرم افزار و آپدیت های رایگانی که برای آن عرضه شده است را یکجا به ارمغان می آورد. هرچیزی که شما برای آهنگ سازی، تنظیم موزیک، ضبط، ادیت، میکس و مستر حرفه ای موزیک نیاز داری را در خود جا داده است. FL Studio 11 سریعترین راه برای انتقال آنچه از ذهن شما می گذرد به اسپیکرهای کامپیوترتان می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت کار کردن بدون نیاز به موس و بر روی صفحه های لمسی می باشد که از قابلیت Multi-touch نیز برای راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می کند. Playlist نرم افزار از ۹۹ ترک به ۱۹۹ ترک افزایش پیدا کرده است. توسط پورت ورودی MIDI می توانید قابلیت ارتباط بین کنترلرهای خود برقرار کنید و بسیاری از ویژگی های جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار گرفته است.

 

Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0 برترین نرم افزار آهنگ سازی Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

BS Player یکی ازبهترین پخش کننده چندرسانه ای برای فرمتهای DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD در دنیا می باشد.از سال ۲۰۰۰ که این پلیر عرضه شد،همواره یکی از محبوبتریت پخش کننده های مالتی مدیا بوده است.یکی از دلایل این محبوبیت،دادن تمرکز به کاربربرای تماشای فیلم بجای داشتن دغدغه برای یافتن کدک مناسب برای تماشای فیلم است.این ابزار در حال حاضر توسط بیش از ۷۰ میلیون کاربر استفاده می شود و همچنین به بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.این نرم افزار هم چنین از سی پی یو به مبزان کمی برای پخش فایلهای چندرسانه ای استفاده می نماید بنابراین برای افرادی که قابلیتهای سیستمی آنها زیاد نیست این پلیر انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
حال شما میتوانید فیلمهای با کیفیت HD DVD and AVCHD را باعالی ترین کیفیت وبا نیازمندیهای سیستمی کم تماشا کنید.و یکی استثنایی این نرم افزار اینست که میتواند ویدئوهای موجود در یوتیوب را وسط آن مستقیما ازطریق اینترنت تماشا و برروی سیستم خود ذخیره نمایید.از همه مهمتر BS Player،پلیری رایگان بوده وتنظیمات پیشرفته ای برای زیرنویس داشته و از فرمتهای معروف زیرنویس مانند MicroDVD .sub, VobSub .sub + .idx, SubViewer .sub, (Advanced) SubStation Alpha .ssa or .ass, SubRip .srt, VPlayer .txtو غیره پشتیبانی کامل مینماید.علاوه براین به عنوان یک AVCHD player محسوب میشود که با آن میتوانید فایلهای ویدئویی با فرمت AVCHDرا که در دوربینهای دیجیتال استفاده میشوند را مشاهده کنید.

 

BSPlayer Pro پخش مالتی مدیا با BS.Player Pro 2.64 Build 1073 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

PowerDVD Ultra v13 پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 م افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

VLC حرفه ای ترین پلیر دنیا با نام VLC media player 2.0.6 Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FutureDecks DJ pro نام نرم افزاری برتر برای دیجی ها می باشد که با آخرین ویژگی های دنیای امروز دیجی ها که هم پاسخگوی نیاز دیجی های حرفه ای و هم دیجی های درحال رشد باشد ساخته شده است. این نرم افزار می تواند در تمامی منظورها همراه دیجی ها باشد، از دیجی هایی که در خانه ی خود کار می کنند تا ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند تا دیجی های حرفه ای که در کلاب ها فعالیت می کنند و همچنین برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. با توجه به تعداد بیشماری ویژگی های پیشرفته و منعطف، هیچ چیزی مانع از خلاقیت شما در موسیقی نخواهد شد، مگر ذهن خود شما.

 

FutureDecks DJ Pro دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

winamp پخش حرفه ای مالتی مدیا با Winamp Pro v5.7.3363

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

 

FL Studio محبوب ترین نرم افزار آهنگسازی با نام Image Line FL Studio 10.0.9

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید. با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

 

Atomix Virtual DJ Pro حرفه ای ترین ابزار دی جی با نام Atomix VirtualDJ Pro 7.4.453

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

۴Media Video Converter Ultimate نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می باشد که البته امکانات و ابزارهای جانبی زیادی را نیز در کنار تبدیل فرمت ها دارا می باشد. این نرم افزار دارای سه نسخه متفاوت است که Ultimate کاملترین نسخه آن است. در ابتدا باید گفت این نرم افزار قدرتمند امکان تبدیل فرمت های HD را دارد و در کنار آن از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, WMV, VOB, DAT, MKV, H.264/AVC, DivX, XviD, RM, MOV, 3GP, FLV, SWF, MP3, AAC, AC3, M4A, WAV, WMA پشتیبانی کامل دارد و میتواند بین انها تبدیل فرمت را انجام دهد. از طرفی اقدام چندین عکس یا ویدیو و تبدیل آنها به یک ویدیو به همراه افکت های مختلف میتواند ابزار بسیار مفیدی باشد. اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها در حین تبدیل فرمت و همچنین بریدن قسمتی از فیلم و استخراج صدا و عکس از ویدیوها و تبدیل فایل ویدیوی به چندین فایل دیگر ، اضافه نمودن متن و افکت های ویدیوی به فیلم از دیگر امکانات ریز و درشت این نرم افزار کامل است.

 

4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115 تبدیل حرفه ای مالتی مدیا با 4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Arcsoft TotalMedia Theatre یک پلیر AIO بسیار حرفه ای مخصوصا در زمینه پخش فیلم های با کیفیت می باشد. این نرم افزار چه از بلوری و دیسک های DVD، AVCHD و چه از فایل های HD موجود در سرورهای UPnp پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار با داشتن یک رابط کاربری شهودی و ابتکاری و طراحی منحصر فرد، پخش کننده بسیار عالی با کاربرد و کیفیت بالا و پخش کننده مقدم صنعت فیلم لذت دیدن یک فیلم را چند برابر میکند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فیلم های ۳D و پخش آن ها در محیطی کاملا مخصوص، پشتیبانی از فیلم های Blu-ray، داشتن ابزار شبیه سازی سه بعدی، ساخت فیلم سه بعدی، پخش فیلم های آنلاین با کیفیت بالا، بالا بردن کیفیت صدا به صورت کاملا ملموس و … اشاره کرد.

 

Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119 پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

 

zoomplayer پخش کننده همه منطوره Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

muvee Reveal نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی و … اشاره کرد.این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte  می باشد.

 

muvee Reveal ادیت ویدیوهای خود با muvee Reveal X 10.5.0.23245 Build 2795

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SWF Decompiler نام نرم افزاری کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی اجزای سازنده یک فایل فلش را استخراج کرده و مشاهده نمایند. این نرم افزار همان طور که از نام آن مشخص می باشد برای بازیابی فایل های فلش به حالت قبل از ذخیره سازی آن ها در فرمت SWF می باشد. با کمک ابزار موجود در برنامه می توانید به عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ، فریم ها و … در یک فایل فلش دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا مجزا برای خود ذخیره سازی نمایید.

 

Sothink SWF Decompiler استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

Corel VideoStudio Pro X6 ادیت حرفه ای ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Pro X6



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ableton Live نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است. این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان از این نرم افزار را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود. از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و … . این نرم افزار محصولی از شرکت Ableton می باشد.

 

Ableton Live 8.1.4 آهنگ خود را حرفه ای بسازید با Ableton Live 9 Suite v9.0.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Tipard DVD Creator یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.
 
Tipard ساخت فیلم Dvd توسط Tipard DVD Creator 3.1.30
 
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Splash Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های تصویری با کیفیت بالا می باشد. اگر شما نیز مانند میلیون ها کاربر از استفاده از نرم افزار هایی که هنگام انتخاب بسیاری از فایل های تصویری خطای عدم پشتیبانی پسوند را می دهند و توانایی پخش هرگونه فایل تصویری را ندارند به ستوه آمده اید و یا نیاز به نرم افزاری برای نمایش فیلم های با کیفیت بالا را دارا می باشید ما به شما استفاده از این پلیر جدید و قدرتمند را توصیه می نماییم. نرم افزار Splash Pro توانایی پشتیبانی از فایل های  AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS را دارا می باشد و همچنین به شما این قابلیت را می دهد تا به صورتی دستی اقدام به بارگذاری زیرنویس نمایید.
 

Splash پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1.13.2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ID3 Renamer نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند جهت تغییر تگ فایل های صوتی می باشد. یقینا صدها و یا هزاران بار برای شما پیش آمده که به هنگام گوش دادن به موزیک در رایانه و یا گوشی و یا ضبط ماشین متونی در هر آهنگ مشاهده می کنید که اکثریت شامل نام خواننده و نام آهنگ و سال ساخت و یقینا یک وب سایت می باشد که به این متون که مشاهده می کنید تگ موزیک گفته می شود که شامل اطلاعات موزیک + تبلیغات در اکثر مواقع می باشید و اگر شما نیز قصد انجام یک تبلیغ گسترده را دارا هستید می توانید با دانلود موسیقی و ویرایش تگ های ان تبلیغات خود را در موسیقی قرار دهید. این نرم افزار توانایی ویرایش تمامی تگ های موسیقی را دارا می باشد و یکی از مزیت های آن قابلیت استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن برای انتقال دسته ای فایل به قسمت ویرایش می باشد که به شما این قدرت را می دهد تا هر کدام از تگ های موجود را به صورت گروهی ویرایش نمایید.

 

ID3 ویرایش تگ فایل های صوتی با ID3 Renamer 5.2.2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

J.River Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

 

jv آخرین ورژن پلیر معروف J. River Media Center 18.0.143 Final

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AviDemux نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری ازکاربران رایانه به دنبال یک نرم افزار جهت ویرایش و افکت گذاری فایل های تصویری می باشید و یا در زمینه شغلی خود همه روزه با میکس و مونتاژ در تعامل هستید ما به شما استفاده از این نرم افزار رایگان ولی با امکاناتی بیش از نرم افزار های غیر رایگان را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار در یک هسته اصلی با قابلیت نصب بر روی ۴ سیستم عامل معروف شامل Windows , Linux , MacOs , Bsd کد نویسی شده است. AviDemux قابلیت برش فایل های تصویری و افکت گذاری بر روی آن را دارا می باشد و همچنین این نرم افزار توانایی پشتیبانی از پسوند های M-JPEG, MPEG, DivX, Xvid, huffyuv, WMA را نیز دارا می باشد. AviDemux  با دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربر پسند توانسته در زمینه میکس و مونتاژ طرفداران زیادی را کسب نماید.
 
avi قدرتمند ترین نرم افزار ویراش فایل های تصویری AviDemux 2.6.1.8494
 
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Acoustica Premium ابزاری حرفه ای جهت ویرایش و نگهداری موزیک می باشد. این نرم افزار تمام امکانات لازم جهت ساخت ضبط صدا و سی دی صوتی و ابزارهای حرفه ای ضبط و آنالیز ، ویرایش و رایت CD را دراختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کیفیت بالای ۳۲ بیت را پشتیبانی می کند. توسط این برنامه افکت های بسیاری مانند reverb ، chorus ، flanger را بروی موزیک خود اعمال نمایید. همچنین از DirectX و VST پشتیبانی می کند. قابلیت پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج، پشتیبانی از صداهای ۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت بر روی دیسک، قابلیت ساخت موزیک و آهنگ، توانایی کشیدن و رها کردن، کیفیت در خروجی با قابلیت تنظیم فورمت و کیفیت، برداشتن نویزها از صدا، جدا نمودن بخشی از صدا، چسباندن چند کلیپ به یکدیگر و … تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد. محیط کاربری بسیار جذاب همراه با پلاگین های کامل و استفاده فوق العاده آسان و نهایت کیفیت در خروجی از مهم ترین امکانات Acon Digital Media به شمار می روند. این نرم افزار همچنین کاربران را قادر می سازد تا به ساخت موزیک هایی دلنشین هم بپردازند.

 

Acoustica Premium Edition 5.0.0 Build 63 ویرایش صدا با Acoustica Premium Edition 5.0.0 Build 63

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Media Player Classic Home Cinema یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پلیر های صوتی و تصویری می باشد که نسخه ساده تر ان تقریبا در تمام سیستم عامل های ویندوزی به صورت پیش فرض موجود می باشد. این نرم افزار از یکی از قدرتمند ترین و مشهور ترین کدک ها که  FfdShow نام دارد جهت پخش پسوند های مختلف بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده است این نرم افزار بر خلاف تمامی نرم افزار های موجود در این زمینه هیچ نیازی به نصب کدک برای پخش پسوند های خاص دارا نباشد به صورتی که نرم افزار در حالت معمولی قارد به پخش H.264 و فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV  و … می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند به راحتی از زیرنویس های زبان پارسی پشتیبانی نماید و توانایی اتصال به دستگاه های کپچر را دارا بوده و قابلیت ضبط و پخش با این دستگاه را دارد.

 

mplayer محبوب ترین پلیر صوتی و تصویری Media Player Classic Home Cinema 1.6.6.6730

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند  MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند. سپس این نرم افزار میتواند فایل های صوتی نامبرده را به صورت Audio CD رایت نیز نماید در دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش شدن نیز باشد. این سه مرحله جز سه قابلیت اصلی نرم افزار محسوب می شوند. قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که نظیر برش قسمت های دلخواه فایل صوتی که این قابلیت میتواند ضمن به دست آوردن قطعه ای دلخواه از یک فایل صوتی ، به ساخت رینگتون نیز کمک کند. همانطور که میدانید در هنگام تبدیل فرمت و ریپ نمودن ، یکی از امکانات لازم ، تنظیم کیفیت و اطلاعات است تا در فایل خروجی نتیجه دلخواه حاصل شود ، این نرم افزار قابلیت های تنظیم کیفیت را داراست و همچنین میتواند تگ های ID3 را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار در تبدیل فرمت بسیار سریع است و از قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز جهت تسریع فرایندها پشتیبانی میکند. کاربر با این نرم افزار به جهت محیط گرافیکی آن ساده و قابل فهم خواهد بود.

 

x audio maker  ابزارهای لازم جهت کار با فایل های صوتی Xilisoft Audio Maker v6.4.0

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Free Ringtone Maker نرم افزاری رایگان و عالی برای ساخت رینگتون می باشد. نیازی به تنظیمات پیچیده و نصب نرم افزارهای پرحجم و دشواری نخواهید داشت. با انتخاب موزیک مورد نظر خود و انتخاب ناحیه دلخواه ، به سادگی میتوانید رینگتون بسازید و آنها را منتشر نمایید و استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی محبوب نظیر mp3 و wav پشتیبانی میکند و در هنگام ذخیره رینگتون نیز میتوانید آنها را با همین فرمت ها بدون کاهش کیفیت ذخیره نمایید. در هنگام پخش موزیک مورد نظر برای ساخت رینگتون ، با توجه به گرافیکی بودن ، میتوانید زمان مورد نظر جهت تبدیل شده به رینگتون را انتخاب کنید. میتوانید روی رینگتون افکت های جذاب موجود در نرم افزار را قرار دهید. تمامی این مراحل بیشتر از ۳ دقیقه طول نخواهند کشید. این نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتوانید موزیک مورد نظر را در داخل نرم افزار گوش دهید و بررسی های لازم را انجام دهید. قابلیت تنظیم کیفیت و حجم مورد نظر برای رینگتون نیز فراهم شده است. نکته مهم این نرم افزار در سادگی و رایگان بودن آن است و اینکه در انواع ویندوزها قابل اجرا است و برای کار با آن نیاز به دانش فنی و صرف زمان بالا نیست. باتوجه به ویزاردی بودن آن تمامی مراحل بسیار ساده و قابل فهم خواهد بود. برای ساخت رینگتون این نرم افزار ساده نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد تا نیازی به نصب نرم افزارهای پیچیده و حجیم و کرک شده نداشته باشد.

 

free ringtone maker ساخت سریع و آسان رینگتون Free Ringtone Maker 2.4.0.948

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

BlazeVideo Video Editor محصول جدید شرکت BlazeVideo است. این نرم افزاری بسیار مناسب و ساده جهت ویرایش و شخصی سازی ویدیوها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به راحتی نسبت به برش فیلم ها ، کات کردن صحنه ها ، بریدن فریم فیلم و چرخش فیلم ها اقدام کند. تنظیم نور ، روشنایی ، کنتراست و وضوح تصویر از دیگر امکانات این نرم افزار ویرایش ویدیو محسوب می شود. افکت هایی نظیر سیاه و سفید ، clear (سفید شدن) ، شب و نوستالژیک نیز میتواند روی منطقه ای خاص از روی ویدیو ایجاد شوند. تنظیم کیفیت و بیت ریت نیز مسلما از مجموعه امکاناتی است که در نرم افزار تعبیه شده است. قرار دادن و نوشتن زیرنویس در هرکجا که کاربر در نظر گرفته است و سپس تنظیم زیرنویس و به نوعی چسباندن آن برروی فیلم و تنظیم مقیاس و اندازه زیرنویس نیز از جمله قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. یکی دیگر از نیازهای کاربران شاید قرار دادن واترمارک جهت حفظ کپی رایت ویدیو باشد که این مورد نیز در نظر گرفته شده است. قابلیت تبدیل فرمت و همچنین تبدیل ویدیوها به صورت ویژه برای دستگاه های مالتی مدیا نظیر  iPad, iPhone, iPod, BlackBerry, Nokia, HTC و گوشی های موبایل نیز امکان پذیر خواهد بود. تبدیل فرمت نیز بین فرمت های معروف ویدیویی قابل انجام خواهد بود. تنظیم کیفیت ویدیو و صدا نیز در هنگام ذخیره سازی و تبدیل فرمت لحاظ شده است. کاربرد این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند است و باتوجه به داشتن محیط کاملا گرافیکی و بصری ، یاد گیری و انجام فرایندها با دکمه ها و حالت ویزاردی انجام خواهد شد.

 

blazevideo video editor ویرایش و تبدیل فرمت ویدیوها BlazeVideo Video Editor 1.0.0.6

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Sound Normalizer نرم افزاری مناسب برای نرمال سازی صدا و افزایش کیفیت صدا و در مخالف آن کاهش حجم صدا ها می باشد. این نرم افزار با پشتسیانی از طیف وسیع فرمت های صوتی موجود میتواند با تست و نرمال سازی لایه های فایل های صوتی ، کیفیت آنها را بهبود بخشد. همچنین در رابطه با بخش کاهش حجم، این نرم افزار میتواند با استفاده از امکانات encoding تصمیم کاهش حجم فایل صوتی را با کمترین کاهش کیفیت انجام دهد به صورتی که در رابطه با فایل های صوتی flac این کاهش حجم با تبدیل به فرمت mp3 با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد شد. این نرم افزار میتواند فرایندهای پشتیبانی شده را به صورت همزمان برروی چندین فایل انجام دهد و این یعنی نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا به صورت همزمان برای چندین فایل و همچنین قابلیت کاهش حجم برای چندین فایل صوتی. فرمت های پشتیبانی شده شامل : Mp3, FLAC and Wav (PCM 8, 16, 24, 32 bits, DSP, GSM, IMA ADPCM, MS ADPCM, AC3, MP3, MP2, OGG, A-LAW, u-LAW);  می باشند. روش های نرمال سازی شامل Peak Normalization و RMS normalization خواهد بود که میتواند تاثیری مناسبی برای رفع نویز ها داشته باشد. نرم افزار دارای قابلیت ویرایش تگ های ID3 مربوط به موزیک با ویرایشگر کامل است و همچنین توانایی تبدیل فرمت بین تمامی فرمت های صوتی نیز می باشد.

 

Sound Normalizer نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا Sound Normalizer 3.99.5 Final

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ImTOO 3D Movie Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند.  لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. ImTOO 3D Movie Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید

 

ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202 تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.12.1.0

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CyberLink ColorDirector نرم افزاری بسیار عالی و حرفه ای برای تنظیم ، ویرایش و اصلاح رنگ ویدیوها می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید نسبت به اصلاح رنگ ، اصلاح تنآژ رنگ ها و تنظیم و ویرایش رنگ های منطقه ای اقدام کنید. کاربرد این نرم افزار به راحتی استفاده از ذهن خواهد بود به طوری که تمامی امکانات ملموس و قابل فهم است. در رابطه با اصلاح رنگ ، نرم افزار به دارا بودن تنظیمات عالی به کاربر کمک میکند تا با بررسی تنظیمات به اصلاح رنگ و تنظی تنآژ و stylize (به روش یا سبک خاصی دراوردن) اقدام کند. یکی از مشکلات رایج زمانی است که دوربین در مناطق نوری مختلف قرار میگیرد و باعث می شود بالانس آن تغییر نماید و تصویر مناسب ضبط نشود. این نرم افزار با قابلیتی به نام Dynamic Exposure Correction میتواند این مشکل را رفع نماید. امکان دیگر نرم افزار این است که میتواند رنگ ها را در ویدیو شما تغییر دهد! برای مثال میتوانید تیشرتی که در تن یک فرد قرار دارد را از آبی به سبز تغییر دهید. چنین امکانی در نرم افزار گنجانده شده است. استفاده از افکت های محبوب در دنیای فیلمبرداری نیز در زمره امکانات ColorDirector می باشد و میتواند مدل های مختلف افکت رنگی را برای ویدیو مورد نظر کاربر اعمال کند. در مرحله از ویرایش و تنظیم کاربر میتواند به دیدن تصویر قبل و بعد به راحتی مقایسه را انجام دهد تا به تصویر دلخواه خود دست یابد. قابلیت هایی نیز برای چسباندن و جداسازی ویدیوها تعبیه شده است تا کاربر بتواند قسمت های دلخواه را حذف کند یا چند تکه ویدویی را به هم متصل نماید و ویرایش روی آنها انجام دهد. لازم به ذکر است باتوجه به حساسیت کاربر به کیفیت ویدیو و صوت ، این نرم افزار نیز با دقت فراوانی عمل میکند و هیچ تغییر کیفیتی در صورتی که کاربر لحاظ نکند در هنگام خروجی گرفتن اعمال نخواهد شد. کیفیت های HD برای ویدیو و Dolby Digital 5.1 و  DTS برای صوت در هنگام خروجی گرفتن به همان منوال وجود خواهند داشت.

 

CyberLink ColorDirector Ultra تنظیم ، ویرایش و اصلاح رنگ فیلم CyberLink ColorDirector Ultra 1.0.2114

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Splash PRO یکی از محبوبترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

Splash PRO پخش فیلم های HD با کیفیت Splash PRO 1.13.1

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft iPad Magic Platinum کاملترین نرم افزار برای مدیریت ، تبدیل فرمت و انتقال بین کامپیوتر و تبلیت های آیپد و گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه امکانات مدیریتی کاملی را برای آیفون و آیپد دارد ، میتواند به انتقال اطلاعات بین کامپیوتر بسیار موثر باشد و همچنین یک نرم افزار تبدیل کننده فرمت ویژه برای آیفون و آیپد خواهد بود. انتقال موزیک ، ویدیو ، کتاب های الکترونیک میان کامپیوتر و iPhone و iPad و همچنین بک آپ رفتن از تمامی اطلاعات موجود در آنها از امکانات قابل توجه این نرم افزار خواهد بود. این انتقال میتواند از طریق کابل انجام شود و یا اینکه از طریق wi-fi این نرم افزار میتواند تمامی اعمالی که ذکر خواهد شد را انجام دهد. همچنین قابلیت بک آپ و export مخاطبین و پیام ها به صورت ویژه میسر می باشد. مدیریت app های نصب شده برای آیفون و آیپد نیز قابل انجام است. باتوجه به پشتیبانی از iOS 6 و پایین و همچنین پشتیبانی از iPhone5 و پایین تر و سازگاری با تمامی نسخه های iPad این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را رفع خواهد کرد. در زمینه تبدیل فرمت علاوه بر اینکه Xilisoft iPad Magic میتواند برای آیفون رینگتون مخصوص بسازد قابلیت ریپ کردن انواع لوح های فشرده ویدیویی با فرمت مخصوص قابل پخش در دستگاه های پشتیبانی شده ، امکان تبدیل فرمت ویدیوی و صوتی مخصوص و همچنین دانلود ویدیوهای آنلاین با فرمت مخصوص نیز امکان پذیر است. ساخت آلبوم های دیجیتال از عکس هایی که گرفته اید نیز توسط این نرم افزار امکان پذیر است. تمامی مدل های دستگاه های iPad/iPod/iPhone در این نرم افزار پشتیبانی شده اند

 

Xilisoft iPad Magic Platinum مدیریت کامل آی‌پد و آیفون Xilisoft iPad Magic Platinum v5.4.7

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinX DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

WinX DVD Ripper Platinum ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.0.0.40

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

 

ACDSee Video Converter Pro تبدیل فرمت و رایت ویدیو ACDSee Video Converter Pro 3.0.34.0

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Nero Video نرم افزاری مناسب برای ویرایش و تبدیل و کار برروی ویدیوها و حتی موزیک ها می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید انواع ویدیوها را که مربوط به دوربین ها ، موبایل و دیگر فایل های ویدیوی می باشد را ویرایش کنید و تغییراتی را در آنها انجام دهید.همانطور که میدانید در پخش و ویرایش ویدیوها یکی از فاکتورهای مهم سرعت سخت افزاری جهت سهولت در انجام کار می باشد. بنابراین این نرم افزار با سازگاری محبوب ترین کارت های گرافیک نظیر AMD , nVidia و Intel سرعت بسیار بالایی در ویرایش را فراهم میکند. در امور ویرایش ، این نرم افزار کنترل کاملی برای ایجاد افکت های تصویری و صوتی دارا است و همچنین قابلیت ساخت اسلایدشو به صورت ساده را نیز فراهم میکند. با وجود قالب های آماده و ابزارهای طراحی جدید و زیبا میتواند در زمینه ساخت اسلایدشو بسیار قدرتمند عمل نماید. در هنگام خروجی گرفتن نرم افزار دارای هوشمندی بالایی در انکدینگ می باشد که باعث می شود در وقت صرفه جویی شود و کیفیت خروجی نیز مناسب باشد. در زمینه ویرایش نرم افزار به صورت timeline عمل میکند و تمامی امکانات نیز به این صورت فراهم است و برای مثال کاربر میتواند در قسمتی از ویدیو متن یا موزیک ویژه ای را اعمال کند. قابلیت جالب نرم افزار پشتیبانی از پروژه های ساخته شده توسط Windows Live Movie Maker می باشد که این پروژه میتوانند توسط Nero Video بازگشایی ، ویرایش و خروجی گرفته شوند. لازم به ذکر است کیفیت های HD نیز در این نرم افزار لحاظ شده است.

 

nero video ساخت و تهیه فیلم و ویدیو Nero Video 12.0.00700

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 نرم افزاری بسیار کامل با قابلیت های بسیار زیاد که ساخت منوهایی زیبا را با دارا بودن چندین طرح آماده فراهم می سازد. به سادگی چندکلیک کردن و انتخاب چند منو زیبا کاربر می تواند برای هریک از فیلم های دی وی دی خود زیباترین منوهای شخصی را آماده سازد. از مهمترین قابلیت های Sony DVD Architect استفاده فوق العاده آسان در کنار محیط کاربری جذاب را می توان نام برد. وجود تعداد بسیار پوسته برای این منوها افزایش سرعت کاربران را در ساخت و طراحی در برخواهد داشت. بیش از ۱۲۸ پوسته زیبا که هریک پس زمینه و منوهای خاص خود را دارند در ساخت یک طرح زیبا می توانند کمک زیادی نمایند. در این نرم افزار که تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری و فرمت تصاویر پشتیبانی می شود به سادگی یک Drag & Drop می توان انواع فایل های چندرسانه ای را به نرم افزار اضافه نمود. اما نکته دیگر در زمان انتقال اطلاعات برروی لوح های دی وی دی است ، به سادگی و با بالاترین کیفیت ممکن در صوت و تصویری و سرعتی بسیار مناسب می توان تمامی اطلاعات را برروی یک دی وی دی رایت نمود. این تصاویر می توانند به صورت تمام صفحه رایت شوند، ضمن این که Sony DVD Architect از دو فرمت ارتباطی مالتی مدیا در اروپا و آمریکا یعنی NTSC و PAL در این ابزار به صورت کامل پشتیبانی خواهد شد. تمامی کارهایی که پس از ذخیره سازی اطلاعات انجام می شود ابتدا قابل نمایش خواهد بود و اگر در زمان طراحی اشکالی رخ داده باشد می توان پس از مشاهده پیش نمایش آن را به راحتی مورد تغییر قرار داد. نکته پایانی هم این که منوهایی که از سوی کاربر از داخل طرح ها انتخاب می شوند همگی قابل تغییر دستی خواهند بود تا کاربر بتواند آنچه که می پسندد را مورد استفاده قرار دهد.

 

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 ویرایش و ایجاد ویدیوهای حرفه ای با Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PowerDirector نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی  4K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید. 

 

PowerDirector Ultra v11 قدرتمندترین نرم افزار ویرایش فیلم Cyberlink PowerDirector Ultra v11.0

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

 

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro ساخت سریع اسلایدشو GiliSoft Slideshow Movie Creator Pro 5.1

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد. 

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus Pro v9.0 Build 10.4.0.53

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 Video Watermark Pro محصول شرکت Aoao یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی  اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است.  Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار  Video Watermark Pro می باشد.  این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر  AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP پشتیبانی میکند. 

 

Aoao Video Watermark Pro قرار دادن واترمارک روی فیلم ها Aoao Video Watermark Pro 3.0

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 47 صفحه بعد